martes, 4 de febrero de 2014

ARANYETES XIQUES I MEDUSSES

 Un dia ja fa temps que anava fent cosetes amb la mèdul.la de jonc, la Maite em va dir (la Maite sempre em diu frases sorprenents....): Mama (tota decidida ella), has de fer joguines! Per què no fas joguines per vendre? Tothom les compraria...!

A la que jo li vaig contestar: Joguines??? I com vols que faci joguines ? Jo no sé com fer joguines amb el jonc!

I em vaig quedar pensant pensant, i així es va quedar la cosa.
Total, que al cap d'un temps que havia deixat jo un tros de jonc tirat, d'algun objecte mig començat que no m'havia sortit, la Maite el va veure, i va fer.....
AAAAAAAAAAAhhhhhj!!!!! Què és això??? És un bitxoooo!!!

I me'l vaig quedar mirant... i semblava una aranya! I així va ser com se'm van ocórrer les aranyetes que aranya rera aranya, he anat perfeccionant. Es que la Maite és sorprenent, i continuament m'està ensenyant cosetes.

I et tema de les medusses... és tota una altra història.

2 comentarios: