miércoles, 5 de febrero de 2014

MARTXOAK 8, NOSKI BAIETZ!

 Lehenengo artesau azokaren joateko, egun onena da.
Elkar ikusiko dugu ARRASATEN, martxoaren 8an...
                   ¡Emakume Artesanak!
Hau bezalako egun handian, hau bezalako herri berezian, eta hau bezalako azoka ederrean, ilusio berezia egiten dit nire lana zuei ezagutaraztea
Etortzen bazarete honelako gauzak ikusiko dituzue:




Martxoaren 1ean konfirmatuko dizuet lekua eta ordua. 
Animatu zaitezte ta etorri!
Txantxikuarrok, Arrasate hortxe bertan dago!


4 comentarios:

  1. Ni joango naiz.
    Muxu handi bat Elisa

    ResponderEliminar
  2. Quina pena que no pugui estar en directe aquest dia!

    ResponderEliminar
  3. Oso ondo! Ni kanpoan egongo naiz egun horretan baina bihotza zuekin. Aurrera!

    ResponderEliminar
  4. Eskerrik asko Xabier! No os penseis que esto lo he escrito yo sola! (ja ja ja!)

    ResponderEliminar